Naar het zuidwesten van de Arirondack Mountains - Reisverslag uit Old Forge, Verenigde Staten van Sjaak Kommers - WaarBenJij.nu Naar het zuidwesten van de Arirondack Mountains - Reisverslag uit Old Forge, Verenigde Staten van Sjaak Kommers - WaarBenJij.nu

Naar het zuidwesten van de Arirondack Mountains

Door: Sjaak Kommers

Blijf op de hoogte en volg Sjaak

16 Juni 2017 | Verenigde Staten, Old Forge

Bij het wakker worden bleek dat het afgelopen nacht geregend had. Het bleef gelukkig bij de nacht, want overdag was het weliswaar bewolkt maar droog. We hebben de oostkant van de Adirondack Mountains achter ons gelaten en zijn naar het zuidwesten gereden. Een stukje dezelfde weg als gisteren, maar vanaf Long Lake hebben we de US28 South genomen. Wederom een heel mooie rit met allerlei kleine en grotere meren door een bosrijke omgeving. Bij het Raquette Lake hebben we een koffiestop gemaakt en in het dorpje Inlet boodschappen gedaan. Uiteindelijk zijn we in Old Forge beland op het Old Forge Camping Resort. Een grote campground met 350 plaatsen aan het Lake Serene. ’s Avonds zijn we in het dorp gaan eten. Aan het einde hiervan moesten we plotseling naar buiten voor de Father’s Day Classic Car Show & Parade, een jaarlijkse optocht van oude Amerikaanse auto’s. Er waren fraaie exemplaren te zien.