Vertrek naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sjaak Kommers - WaarBenJij.nu Vertrek naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sjaak Kommers - WaarBenJij.nu

Vertrek naar New York

Door: Sjaak Kommers

Blijf op de hoogte en volg Sjaak

29 Mei 2017 | Verenigde Staten, New York

Om 8.00 uur was het verzamelen bij Frans en Henny Donders voor de taxirit naar Schiphol. Ondanks de maandagmorgen na het Hemelvaart weekend waren wij erg vlot op Schiphol. Iedereen was al ingecheckt en we hoefden alleen nog maar de bagage af te geven. De vlucht vertrok later dan gepland, maar met 922 km p/u de Atlantische Oceaan over kwamen we toch op het geplande tijdstip van 15.25 uur locale tijd op JFK aan. Ook de douane formaliteiten gingen bijzonder snel. Twee uur later had de taxi ons al afgezet bij The Redbury New York, waar we de tot zaterdag verblijven. Na het inchecken zijn we de omgeving van het hotel gaan verkennen. Vooral ontbijtmogelijkheden zijn interessant, want $21 pp voor een ontbijt in het hotel is enigszins aan de dure kant. Tot onze verrassing staat er naast ons een Irish Pub, die ook ontbijt bieden! Wie weet voor morgenvroeg. We hebben nog wat gegeten in een typisch BBQ restaurant, waarna we op tijd zijn gaan slapen. Wat heet op tijd.....het is een lange dag geweest. Maar we zijn in de City of Dreams zoals dat op een aantal borden gepropageerd wordt.

• 30 Mei 2017 - 16:31

Rinus :

Leuk en bedankt maak er met z n alle een leuke vakantie van Rinus Bay Bay