De weg naar Gettysburg - Reisverslag uit Gettysburg, Verenigde Staten van Sjaak Kommers - WaarBenJij.nu De weg naar Gettysburg - Reisverslag uit Gettysburg, Verenigde Staten van Sjaak Kommers - WaarBenJij.nu

De weg naar Gettysburg

Door: Peter van Aken

Blijf op de hoogte en volg Sjaak

21 Juni 2017 | Verenigde Staten, Gettysburg

De weg naar Gettysburg.
Vanaf vandaag verzorg ik het verslag van het latere deel van onze reis; Sjaak en Marjan zijn begonnen aan hun terugreis naar New Jersey via een oude collega. Na weer een hoosbui gedurende de nacht zijn we op weg gegaan naar Gettysburg, een traject van meer dan 400 km! Over de reis valt weinig te vertellen behalve dan dat we zon en hoosbuien in een regelmatig ritme over ons heen kregen. Toen we uiteindelijk rond 17.00 op de camping bij Gettysburg aankwamen, hebben we een kwartiertje in de campers zitten wachten tot we, zonder een al te groot nat pak, naar de receptie konden gaan voor de registratie. Nu, in de avond, is het weer opgeklaard en de vooruitzichten voor morgen zijn heel goed. Daar hopen we natuurlijk op.