Rustdag in Lincoln - Reisverslag uit Franconia, Verenigde Staten van Sjaak Kommers - WaarBenJij.nu Rustdag in Lincoln - Reisverslag uit Franconia, Verenigde Staten van Sjaak Kommers - WaarBenJij.nu

Rustdag in Lincoln

Door: Sjaak Kommers

Blijf op de hoogte en volg Sjaak

13 Juni 2017 | Verenigde Staten, Franconia

Vandaag hebben we een rustdag ingepland. Frans en ik moesten onze campers bij een RV Repair Center laten nakijken. Frans heeft nog steeds problemen met de accu en van onze camper was het glas van de rechterspiegel gesneuveld. Helaas had het repair center geen enkele interesse in onze problemen en zijn we onverrichterzake weer naar Lincoln teruggereden. Dan maar onderweg naar de Adirondack Mountains een repair center opzoeken. De rest van de dag hebben we rustig lezend aan het meertje doorgebracht en de route naar de Adirondack Mountains en de bijbehorende campgrounds voor de komende dagen uitgezocht.

Gisteravond hadden we gezelschap gekregen van een zestal eenden. Deze waren door de eigenaar van de campground in het meertje uitgeladen. Helaas hadden de eenden totaal geen interesse in het water, want ze klommen er even vlug weer uit. Ze lopen nog steeds met zijn zessen rondjes over de campground. Ook bij onze camper werd een bezoek gebracht. Daarnaast hebben we ’s avonds kennis gemaakt met het fenomeen vuurvliegjes. Het was weliswaar geen groot spektakel, maar we zagen er regelmatig een paar rondvliegen. Letterlijk wel te verstaan.

• 14 Juni 2017 - 09:33

Muriel Alblas:

Geniet van Adirondack, het is er prachtig en let op de grappige (Nederlandse) plaatsnamen!!
    Travel safe and return in one piece!!!! Groet, muriel